Lite onödig information om mig :)

Namn: Alice Carmen Sofia Hendry
Piercingar: försöker övertala mamma haha :)
Tatueringar: ska bli 18 först..
Längd: 1.70 ungefär ?
Skostorlek: 37 eller 38
Hårfärg: Hahah har as fuckad hårfärg, men det är mörkt.
Är du kär i någon: Nej, jag älskar någon.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Njaa, möjligen palechora eller london.
Tänker du på självmord: Nej, det är ju sommar snart :)
Dricker du alkohol: Det händer,
Röker du: Tyvärr. Vill sluta.
Vilket shampoo använder du: Schwartzkof Cell repair, mitt hår är förstört.
Vilken parfym använder du: Eternity från Calvin Klein, Happy fizz från Moschino.
Vad är du rädd för: Oranget. Jag vet, det är sjukt !
Gillar du att tvätta: Mamma sköter det, jag är bortskämd.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Om den går fort ja :) Space mountain misson II i Paris va bästa haha

Film du hyrde: Bankjob
Film du köpte: Gav mamma Dödligt vapen filmerna i present
Låten du lyssnade på: 'Let it go'
Låten du hade på hjärnan: Absolutely med nine days. Hahah plågar min pojkvän med den
Personen du ringde: Carro
Tv program du tittade på: Family Guy haha we love Peter !
Personen du tänkte på: Rasmus

ANTAL..
Gånger du varit kär: på riktigt ? det här är min andra gång.
Gånger ditt hjärta brustit: 4.
Hjärtan brustit på grund av dig: jag vet inte riktigt..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2
Ärr du har på kroppen: massor från en olycka.

SENASTE..
Bok du läste: Confessions of a shopaholic
Personen du fick mail av: Rodolphe, saknar dig !
Personen du fick brev av:  Ellen
Personen du fick sms av: sandra, hon ville ses men kan inte för jag är sjuk..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Mer än två veckor sen
Saken du köpte: Ett stort paket tuggummin
Vad har du gjort idag: Vart i skolan, och tar det lugnt med en film.
Var det kul: sådär, hatar att vara sjuk :(
Hur tidigt stiger du upp: det varierar stort
Gillar du att slåss: nej, det brukar inte behövas
Vad ska du göra idag: Hahah äta massa onyttiga saker :)
Är du seriös: Som person? Jag blandar lite. I förhållanden? JA. 
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont: Huvudet & magen, poor me !
Använder du hårspray: Oui, Fructis från Garnier, me försöker undvika det..
Kan du stå på händer: Hahah har akdrig kunnat det !
Favorit serie: Weeds lääätt !

Håkan Hellström eller The Ark: bögmuski i högsta grad.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Har aldrig lyssnat på nån av dom.
Salt eller socker: Jag vägrar välja.
Gillar du ketchup: Sjukt äckligt ..
Är du glad nu:  Sådär, är mer trött..
Var du glad igår: Om jag var !
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nej.
Kan du sjunga: Vem kan inte det, fast det låter inte som musik. Utan mera som en trasig bandspelare.
Mer värt än guld: Familjen, vännerna, mina skor och lycka.
Spaghetti eller makaroner:  Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Måste jag välja? Jag vill överallt !

Postat av: Malin

dfghjnkmedfghjnkmlsdcfvgbhn jibberish

Datum: 2009-01-29 Tid: 18:01:34
URL: http://mallimagical.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: