-

Hej alla sötnosar, ni är 38 personer som läser bloggen varje dag :) kind of impressing efter mindre än en vecka, right ? Anyway, va sjukt sen när jag gick till skolan missade hela första lektionen.. Visst, jag brukade vara borta så jävla mycket mer förut haha shit hade typ 65 % frånvaro men jag har faktiskt börja sköta det, känner mig riktigt duktig. Iaf, hade faktiskt kul i skolan idag :O Hahahah albin är seriöst så jävla söt, jag bad honom sjunga så han börjar sjunga.  "IM A BARBIE GIRL, IN A BARBIE WORLD LIFE IN PLASTIC IS FANTASTIC !" Han sjunger nästan hela och haha jag kan ju förfan inte hålla mig för garv. We love you albin ! Jag & Malin flummade på som vanligt den bruden är så jävla skön. Alla borde ha en egen liten malin. Efter skolan träffade jag Sofia, så sjuukt länge sen vi hade massa att snacka om. Stötte på Noran också så vi snackade lite och så. Hittade ett par skit snygga skor som jag köpte, sen blev det inte så mycket mer med det. Guess what ?! I morrn ska Alice gaya sig på Chris Brown i globen, är inte ett jättestort fan av honom men han är väl okej I guess. Så jag och Jeanette ska ha roligt i morrn, ses vi där? Peace and love / alice





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: