-.-

Känner mig alldeles för speedad för att sova. Jeanette ligger och sover som en liten bebis haha så sööt.. Känner mig fucking röksugen, men jag ska sluta helt nu. Haha, flera dagar har gått.. Im the greatest. Sitter & små snackar lite med folk, men haha vill egentligen sova för jag kommer vakna av det här; klockan är 09.00 (eller tidigare) och Jeanette säger "Aliiice, jag vill ha fruuuukooost!" Hahah den bruden kan verkligen inte sova länge... -.- I need tp sleep.. Min mormor har tagit mina sömnpiller så där är det ingen hjälp.. Jag lider av sömn störningar, jag har i princip ingen ordentlig dugn rytm. Det har jag tränat bort, men det kommer fortfarande av och till och då är dom bra att ha. Jag är inte beroende av dom.
Puss på alla söta bloggläsare <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: