sjuklingen säger godnatt för ikväll.

Hej igen. Styvfar åkte och köpte donken till mig, precis vad jag behövde. Mår faktiskt mycket bättre, tack gud för det. Men blir nog antagligen hemma i morrn iallafall.. Hatar att vara sjuk ! Älsklingen har iaf ringt och försökt få mig att le lite, lyckades fan skratta trots att min hals låter som en trasig bandspelare. Det är faktiskt väldigt imponerande. Är sjukt uttråkad, det kilar i hela kroppen efter något att göra. Har visserligen varit små sjuk ett tag, men det har aldrig varit såhär illa. Usch vad jag gnäller.. Men fuck it, tänker gnälla på. Har egentligen inte så mycket att säga eftersom jag egentligen inte gör något. Jag sover, ligger i soffan, snorar, dricker te och äter medicin. Allt detta gör jag insvept i en ful röd morgon rock och rosa fluffiga tofflor och smink från i lördags.. INTE speciellt mysigt.. Ska iaf få bort det ikväll. Om jag mår bättre i morrn ska jag faktiskt försöka jobba av lite av skolan om jag är fit to fight. Godnatt älsklingar, ska försöka sova... peace and love / alice
Bilden är till pojkvännen, haha <3


Postat av: Riina

snygg blogg

Datum: 2009-02-20 Tid: 18:06:53
URL: http://riinas.blogg.se/riina
Postat av: Anonym

tackar :)

Datum: 2009-02-20 Tid: 19:13:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: