American muffins makes you fat

Hej älsklingar ! Satt barnvakt från 1 till 3, jag älskar seriöst den ungen ! Sen smsade jag Astrid, hon bor ju ändå i medis så vi drog in mot stan och handlade ! Skitlänge sen man såg henne, vi ses ju bara i skolan. Hon är rolig hon. Astrid köpte två skitsnygga färger, båda vita. Själv handlade jag typ allt i rosa haha det va inte riktigt meningen.. Fråga dom som känner mig, rosa är inte riktigt min färg.. Tvärtom. Köpte först syrrans present, en rosa spets nattlinne med rosa trosor, sen två par rosa trosor till mig, allt från gina tricot. Sen köpte jag en rosa hoodie på divided och ett skit ballt halsband som såg ut som en LP skiva. Sen ett armband i rosa med massa olika färgade stjärnor från topshop. Köpte hårfärg också ! Kom ändå rätt bliigt undan, runt en 500 hundrig med presentkort och då slänge vi ändå in en fika med amerikanska muffins. Fyfan, vi rullade fram efter det haha ! Hade ju då tänkt färga mitt hår ikväll. Men mamma är inte.. i rätt tillstånd för att färga hår om ni förstår ? Men i morrn blir alice iaf brunett igen, är för jävla trött på mitt svarta.. Saknar mitt naturliga ! Hade hasselnöts färgat, själv lockigt hår med sol blekta slingor.. VARFÖR FÄRGADE JAG DET ?! Ska dock försöka få tillbaka min vanliga färg.. Skulle träffat rasmus, men han är sjuk. Från början va det meningen att jag skulle dra med jeanette ut till ingarö och kära fyrhjuling och grejer, men mamma ville inte att jag skulle vara ute ikväll 'med tanke på dom senaste dagarna'. Mamma hade iaf folk här på middag, dom lesbiska tjejerna jag aldrig kommer ihåg vad dom heter och en snubbe som e gay som jag tror heter anders eller något. Har med andra ord haft en skit tråkig kväll. Fast en väldigt rolig dag med Astrid, thank you hunney ! Aja.. Ska kanske sova? Åååh just de, i morrn slutar jag röka ! Kommer kankse vara lite aggressiv dom närmaste dagarna, men är verkligen taggad på att sluta ! Det va allt just nu, sex and sunshine ! / alice


Postat av: astrid

det var skitkul gumman! :)

Datum: 2009-03-01 Tid: 15:16:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: