THANK FUCKING GOD ITS FRIDAY

Hi babies, Im home ! Hade en skitbra dag i skolan, humöret är verkligen på topp går runt och ler som en jävla idiot haha. Efter skolan drog jag, marlene, noran, berry, albin & richard till hökarängen en snabbis, sen drog jag til farsta och träffade jeanette & cleisi. Jeanette handlade lite, och vi hämtade hennes skor. Nu är jag hemma igen, kom nyss i duschen. Lyssnar på 'It's not over', sån stöört bra låt.. Ikväll ska jag, clesis, jeanette, mariam och någon mer till slussen, its party party at kasper. Ska antagligen inte träffa rasmus, men vi sover hos mariam ikväll. Vad ska ni göra ikväll ? Come on, tell me ! Vill faktiskt veta vad mina läsare har för sig också :) Kommer bli dåligt med bloggandet ikväll, sorry hunney's.. Lots of love sex and sunshine / alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: