Thai middag

Vi får thai mat till middag, IGEN. Seriöst Tomas har nån flummig hang up på asiatisk mat. Inte för att jag klagar, det är sjuukt gott, men blir lite enformigt efter ett tag.. Nu är daniel & clara hemma också, vi sitter & snackar om helgen lite redan nu.. På söndag kommer tydligen Cecila, Öline & Ottar (Cecilia är min stypappas syster, så det är typ min faster och mina kusiner) hit på amerikansk brunch. Tycker det är en jobbig tid, på lördag är det ju valentines day och då ska jag ju sova hos älsklingen. Seriöst, ingen sov morgon på hela helgen ! På lördag måste jag ju vara i medis halv tolv, och söndag måste jag åka från fridhems till sköndal så jag är hemma tolv, då måste jag åka as tidigt. Aja, what to do? I chose this life.. Hahha så illa är det inte, jag lovar ! Ska nog fir lite i helgen, ni är runt 200 som läser bloggen aktivit varje dag, den blåa linjen alltså. Ska äta nu, pussar <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: