SUNDAAAY

Förlåt älsklingar för väääldigt dålig uppdatering...  Skyller på att jag har hat alldeles för mycket för mig. Snabbt om vad jag gjort senaste dagarna;
FREDAG
När jag slutade så hade vi möte med skolan, det gick faktiskt bra. Sen så körde mamma hem mig, så jag lämnade snabbt mina grejer, tog en snabb dusch och åkte till gullmars för jag skulle hem till rasmus. Melina ringde mig på vägen och ville snacka, så jag väntade på henne och vi umgicks lite. Sen insåg jag att fan, jag vill ju umgås med båda två ! Så jag smsa rasmus och han sa att hon gärna fick följe med. Så vi drog in till fridhemsplan och bowlade. Hahah, fyfan jag och Melina förlprade stort ! Men det va jävligt roligt, så köpte vi två cider var så det var en bra början på fredag. Runt sju tiden drog Melina, och vi drog in till medis för att hämta ut våra bio biljetter. När vi ändå va där tänkte jag 'fuck it, nu ska jag hälsa på micke & monika!'. Jag brukar passa deras dotter tova, och dom är seriöst as schyssta så jag har inga problem med att umgås med dom. Vi va där i säkert nästan två timmar, haha tova blev helt hysterisk när jag kom hon hade saknat mig. Micke blev helt käär i rasmus, så dom satt och snackade på medans jag åt upp alla muffins jag kunde hitta ! Sen drog vi iaf på bio och såg 'Valkyria', den va awesome ! Efter det va klockan rätt mycket så det va bara att rulla hem till alice och jag kände verkligen att jag inte orkade blogga, sorry babies. Vi gick väl och la oss runt fyra iaf.

LÖRDAG
Igår vaknade vi väl runt 1, haha lite sent ! Då säger familjen 'men alice, vi ska åka till medelhavs museet om tjugo minuter, skynda'¨så jävla sur, kunde väckt mig tidigare.. anyway, museet va faktiskt okej. Dom hade en asball utställning om antika cypern, så lite fick jag lära mig. Sen drog familjen till gallerian och käkade glass, jag fick jättelite, min tjej snålade med kulorna -.-  När vi stod i kön såg jag och mamma en skylt utanför bianco; 'TA 3 BETALA FÖR 2.' Så jag mamma och clara SPRANG in haha vi mår inte bra. Httade iaf ett par jättefina silver ballerina, och alla andra skor jag ville ha fanns inte på rean.. Aja, what to do? Sen skulle mamma köpa dator, så jag, clara & bea gick in i topshop haha dom hade hjärtformade glasögon fyfan va vi såg ut i dom :) Hittade en as snygg jacka jag ville ha, men mamma hade inte 900 att lägga ut.. Ska handla senare ! Hittade iaf ett armband på topshop jag ska köpa nästa vecka när jag har pengar, och en tröja på HM. Det får väl räcka I guess.. :( Sen va vi på väg hem men då skulle mamma avoch köpa dator väska, så det blv åhlens city för oss. Haha jag och clara gled runt på åhlens och gissade vad kläder kostade..
Alice; 'Okej, den här då?' (vamlig bomulls tunika.)
Clara; 'Men inte mer än 500 !'
Alice; 'Jag säger 600!' (vänder på prislappen)
Tillsammans; '400 JÄVLA TUSEN?!'      Den va inte värd det alls. Hahaha så underhåller vi oss. Sen hittade vi as flummiga parfymer. Eller vad sägs om att lukta jord? Eller blött gräs? Salt vind? Lukta som drinken cosmopolitan? Hahha sen åkte vi hem, men nej då ska vi på middag hos Micke & marika. Fyfan vad maaat jag åt, va fucking hungrig! Pojkvänneb va på väg så han blev inbjuden till efterrätt. Vi drog tidigare än alla andra, och vi laga faktiskt thaimat lite implusivt. Vi hittade den underbara kryddan mango curry, fyfan va gott det blev. Han kan verkligen laga mat :) Efter det gick vi ut och smällde några små bomber han hade byggt, haha mamma hörde smällen en km bort. Sen spelade vi nintendo wii och efter det såg vi en film. Sen va det godnatt, runt halv fyra igen.

Just nu
Shuue, vaknade för nån halvtimme sen. Är ganska seg, pojkvännen sover fortfarande, haha så jävla söt. Ska faktiskt gå och lägga mig igen, puss så länge <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: