Sundaaae

Okej, jag är sämst på att uppdatera hahah men det har varit för mycket !
FREDAG
Jeanette kom iallafall hit till slut, men det strulade till sig lite med Cleisi.. Hur som helst så drog vi till farsta strand en snabbis sen ringde melina så då väntade vi på henne ett tga i hökis. Sen tog det oss ett tag att ta oss till slussen haha alla väntade på oss i hundra år typ :) Först skulle vi ju inte va så många,men det vart värsta livet hos Kasper. Träffade sofie, evelina & rebecca de va ett tag sen så det va as roligt :)  sen drog jag därifrån, skulle egentligen dra tillbaka men aja det fucka sig så jag drog hem till rasmus och slaggade där.
LÖRDAG
Jag & rasmus vaknade ganska sent, men vi drog tillbaka till sköndal så fort vi vaknade. Mamma & tomas skulle bort på kvällen så vi skulle göra tacos och se någon film. När vi va i affären så träffade vi.. (trummvirvel) KASPER ! Han va sliten efter fredagen, just like me, så vi bjöd hem honom till oss. Vi käkade och lirade lite tv spel haha sen fick jag sminka Kasper... Han hade en väldigt fin klänning på sig ! I love that dude.. Sen skulle han sminka mig haha jag har aldrig garvat så mycket tänk er att ha en rakad, sminkad kille i klänning som står och bah DET BLIR JU KLUMPAR I MASCARAN och ser skit koncentrerad ut. Aja.. senare kom jeanette & sarah förbi också, sen runt halv tolv drog alla. Jag och rasmus såg en film sen somnade jag haha.

Idag
När vi vaknade såg vi bara att det va sjukt med snö ute... NONONO va första tanken. Sen kommer Tomas och bah VI SKA ÅKA SNÖSKOTER ! Så vi drog på oss kläder ohc åkte ut med skotern.. Fyfan, jag skratta så jag grät jag älskar det där ! Rasmus har iaf dragit, och jag & melina ska träffas senare, vi ska till Kasper igen.. Peace så länge /alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: