Ooops I did it again

Hahaha jag ville faktiskt skriva igår, men jag hittade inte datorn.. Min lillasyrra hade gömt den under hennes smutstvätti hennes rum. Jätteroligt syster, verkligen. Igår hände inte så mycket, va hemma och städade och lite så. Jerry hälsade på och lagade mat med mig, men sen sov jag i några timmar till. Sen är ju jag så jävla smidig så när jag ska damsuga slår jag i lilltån. Tro inte jag typ förstör huden s¨å det forsar blod. Men jag märker inte det, det kändes ju knappt.. Huset såg vääldigt vackert ut, haha! Sen runt 8 kom Jenaette hit, va meingen att Jenny skulle va med oss men hon fick inte gå ut. Men jag & jeanette rullade iaf, sen stötte vi på en kill kompis till henne som va med oss ett tag. Sen ringde sofia oss, hon va med carro, stefan, micke & kalle så vi drog dit iaf. Vi va inte där länge haha hade dans utmaning med Kalle, han har också dansat förut.. Jag totalt utklassade honom, haha ! (a)  Va iaf hemma till tolv som en duktig flicka.. Jag är ändå vaken tidigt idag, mamma väckte mig 09.40 idag så jag skulle få mina 650. Idag ska jag sitta barnvakt åt micke & monika ute i medborgarplatsen, deras dotter tova är underbar ! Det ska jag göra mellan 13 & 15, sen får jag se.. Måste handla en present åt syster, hon fyller 17 i morrn. Har väntat med de, hatar att handla presenter. Vet aldrig riktigt vad jag ska ge. Min pojkvän lovade att handla med mig, fast han hatar det. Gulligt, äkta kärlek ! Men nu ska jag göra en kopp te & äta frukost, pussar älsklingar. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: