Onsdag

Förlåt för extreamt dålig uppdatering.. Men har haft alldeles för mycket att göra ! Vaknade sjukt sent i morse, kom ur duschen 8 minuter innan jag skulle gå hemifrån.. Hahah jag ahnn iaf med bussen tack avre Hanna. 'ALICE BUSSEN KOMMER SPRING DU KOMMER MISSA DEN!' Försöker verkligen undvika att komma sent till skolan, och jag kom i tid :) en sak mindre fittorna kan klaga på.. Anyway, skolan va faktiskt okej ! Stannade hela dagen också, att säga att jag va duktig är fel för jag vet att jag måste vara där, men det är första dagen på veckan.. Ska hålla ut också :) Tomas lovade mig att köpa en kamera laddare, så bloggen blir roligare snart ! Den snubben hade handlat tre tröjor på Hugo Boss för 11 000 idag, och han vägrar köpa en väska åt mig för 300.. -.-  Men en kamera laddare gick han med på om han ville att mamma skulle förbli ovetande om hans lilla shopping tur.. Hahah hon skulle bli sur eftersom han klagar på henne om hon köper massa saker.. På tal om trollen, nu kom mamma hem ! Ska gå och tigga lite pengar av henne känner jag, nu vet ni vad jag gjort idag :) dont drink and drive babies




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: