Onsdaay !

Hej sweeties. Är hemma nu :) Skolan va ett rent helvete, kände bara att jag mådde dåligt hela dagen. Men stannade hela, hade matte prov.. Det är tydligen betygsavgörande, men det kändes som att det gick bra som tur är! Skulle gjort ett prov i SO efter skolan, men gick till syster och hade 39,2 graders feber. Illa.. Men jag mådde bättre sen, huvudvärken försvann och mådde bättre när jag fått en ipren. Så jag träffade Melina, vi gick hem till henne & drack de & åt chokladbollar. Hon är seriöst bäst på det, men hennes morsa sa att dom va helt vidriga.. Förstår verkligen inte varför. Vi satt och sjöng på Fonky Fresh - bara för dig & herr mask.. Melina kan verkligen sjunga, fast i låten ändrade vi det så jag är herr mask och melina min bakdel. Kasper ringde & ville ses, men då va jag redan på väg hem.. Känner att det inte va det smartaste att gå ut idag, mår INTE bra.. Saknar älsklingen också, känns skumt att sova utan honom.. Är ju van vid det nu ju. Aja, har inte så mycket mer att berätta, får gnälla lite senare om hur synd det är om mig. Åh justde, min famil lagade ingen middag till mig !
Tomas: Vadå skulle du äta hemma? (ögonen stoora av förvåning)
Jag: Hade jag sagt något annat? Jag ringer ju alltid om jag gör det. (vääldigt irriterad!)
Tomas: Jaha.. Vad är det du alltid säger.. (tänker) Justde, TUFF SHIT !
Vilken familj.. Ska gå och rensa kylskåpet på rester nu, peace and love / allas alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: