Oh baby, here comes the sound!

Hi hunney's. Shit, I gotta get out of here.. Känner bara att jag vill tillbaka till det vanliga livet, går fan hellre till plugget än är hemma och är sjuk ! Vill gå ut och träffa folk, vill bara ut ifrån min håla full av sjukdom. Jag vill... Hahaha you get the point. Har tagit en låång dusch, packat in håret med massa grejer..  Sitter och äter äppel och dricker nån flummig c vitamin shake.. Allt för att bli frisk! Im so bored... Ska dra ner och köra lite tvätt nu tror jag, börjar bli fullt där och kan väl hjälpa mamsen om jag kan. Hon lovade att köpa hem choklad glass åt mig, and oh yes I love you mother haha. Älsklingar, det blir inget roligt inlägg just nu men pussar så länge ! /alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: