Love, sex and sunshine

Hi hunneys ! Cecila (min faster) och hennes kille Bill kom förbi på fika ett tag, Tomas hade gjort semlor så det bjöd vi på.. Så jävla gooda ! Jag drog iaf, oartig som jag är. Melina ville dra och sola, så det va bara at sätta dig på bussen. Om jag blev så brun vet jag inte, men skillnad va det iaf. Mamma tjatade om att jag skulle vara hemma halv sex. 'det är middag då, hela familjen ska äta blablabla..' Och sen när man kommer hem som en duktig flicka nä då är ju inte ens mina päron hemma. Underbart. Fantastiskt. Dessutom är jag hungrig :O En rolig sak är att Cecilia också ska med till Italien ! Det blir ju riktigt många nu..
1. Hela min familj, jag, mamma, clara, bea, daniel, tomas.
2. Rasmus & syrrans kille Oskar.
3. Min moster barbro, ellen, anna & maria.
3. Mormor, Hasse (farfar) & marie.
4. Micke, Marika, Gabbe & Vera.
5. Cecilia, Bill, Öline & Ottar.
Vi blir ganska exakt.. 23 personer. Hahah vi kommer fan ta upp hela planet. Alla bor ju i egna lägenheter (jag, syrran, rasmus & oskar får en egen villa!), men blir ändå lite kul när man kommer in på restaurangen och ska beställa bord.. Hihihi. Den lilla nackdelen med att ha en egen villa är att vi fyra måste lägga ut 1730 spänn var. Men det är ändå jävligt bra för två veckors boende, så det gör jag fan mer än gärna ! Aja.. Finns inte så mycket mer att skriva. love / alice.

Jag saknar verkligen dig Arianne Francesca Viktoria Hendry..

Postat av: Anonym

Flööömigt XD Hur länge stannar ni?

Datum: 2009-02-08 Tid: 19:06:36
URL: http://Har ej
Postat av: alice

i två veckor :)

Datum: 2009-02-08 Tid: 21:32:59
URL: http://alissh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem e Bea? Och Clara? Daniel?

Datum: 2009-02-09 Tid: 13:06:04
URL: http://Har ej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: