love is more then a game for two

Shue babes ! Sitter och dricker te med fmiljen och ser på lite tv.. nästan tre veckor sen hela familjen var tillsammans så det är iaf bra. Snackade nyss med älskling, he knows how to make me happy... Snart kommer min design upp också, www.babbidesign.blogg.se fixade till det åt mig. Så den kommer upp ikväll eller i morrn någon gång. Ska gå och lägga mig om ett tag, måste upp tidigt i morrn tror jag... Hahahah har ingen koll på någonting ! Måste plugga som en gris i morgon, även om jag gjort det idag. Har matte test i morrn, so prov på fredag och matte prov nästa onsdag.. My life sucks right now.. Eller fan, egentligen inte. Hur som helst, talk to you later. sea sex and sand.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: