John blund in da house !

Hi hunney's. Har gjort jättemycket senaste timmarna; röjt upp i rummet (det behövdes!), lagat middag, pluggat NO, planerat helgen, tvättat, strykt skjortor och tagit ett bad. I am awesome ! Just nu sitter jag i min jätte mysiga pyjamas och dricker te.. Min hals hänger inte riktigt med. Efter helgen kommer den säkert vara förstörd igen. Aja, who gives a fuck. Ska sova snart, ska ta mig till den internationella engelska fängelsehålan i morrn. Oh yes, jag går i en engelsk skola. Är närmligen halv brittisk, pappas sida. Lärde mig inte svenska förrens jag va 6. Nu fick ni veta något nytt om mig, ni läsare som inte känner mig i riktiga livet. Kommer hursomhelst ha en skön dag i morrn.. Slutar tidigt, sen ska jag in med Jenaette till stan. Ska träffa killen också, men han får komma till mig ! Sen gör väl vi brudar (och pojkvän!) oss i ordning hos mig och sen är det utgång I guess. Ska möjligen sola också. Aja, John blund kallar och mamma tjatar om att jag ska dra av datorn. Peace and love, sleep tight / alice

Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

Datum: 2009-02-19 Tid: 22:40:47
URL: http://ccristin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: