It's Sunday bitches !

Goodmorning sunshine.  Blev dåligt med bloggandet igår, ska berätta lite om min lördag nu.. Jag & Rasmus mötte upp filip & basse i hammarby höjden, sen drig vi ut till Nacka till filips farfars lägenhet för dom är på semester i Thailand. Senare kom Frida & Lollo, hade inte träffat frida sen nyår så de va verkligen as kul ! Kvällen va väl chill, men jag ska aldrig mer spela kort.. Eller äta kolasås.. Hahah Im just being weird. Anyway, eftersom att alla vi sex skulle sova där blev det en trång soffa att sova på.. INTE det skönaste precis, men aja fuck it jag va iaf där :) Vi vaknade väl vid nio, senare drog vi mot Slussen och käkade taco bar.. precis vad jag behövde :) Alla ville dra & bowla idag, men va alldeles för trött för det så jag träffade Melina ett tag, ska nog träffa henne senare efter jag har sovit lite. Måste tyvärr ut till fridhemsplan också, måste hämta mina saker jag glömde.. I need to sleep, love sex and sunshine to you babies. /alice





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: