INGA TROSOR VECKAN

Hello babies. How's life ? Jag mår bättre, tryckte i mig host medicin så är näästan frisk nu haha :) sket i att måla naglarna, målar mina så ofta och vad är mening när jag ändå ska vara hemma.. Mamma är hemma sent ikväll så Tomas skulle fixa käk. Hahah han är så rolig. Jag ringde ;
Jag: Vad blire för mat ?
Tomas: Ehum.. äääh... Pizza?
Typiskt honom. När mamma är bortrest kallar vi barnen det för 'Inga trosor veckan'. Hahah mamma är den som håller koll på att allt går runt i huset, och Tomas är lite frånvarande.. Det blir nästan alltid pizza, kebab eller donken. Och det blir aldrig tvättat. Jaja, jag vet. Vi kan också göra det. Men vi är sex personer, så det blir en jäävla massa tvätt varje dag. Så att en person (JAG!) tvättar hjälper inte.. Hursomhelst, anledingen till att det heter så ? Det va nån gång när jag fick låna min lillasyrras trosor för att det va så illa.. Och vi barn vägrade äta middag för att det skulle bli donken igen. Hahaha men trots det så är han väldigt snäll. Men pizza vore gott just idag, ska dela en med syrran. Annars gör jag inte så mycket, har mest tråkigt... Som fan ! Hahaha my life sucks ! Men babies, syrran ska in. Love / alice

Postat av: Elin

sv; Ja tack så jätte mycket:D När kan du =)<3

Datum: 2009-02-17 Tid: 17:50:25
URL: http://elinzplace.blogg.se/
Postat av: Eliin

Hej, när kommer ud fixa min design ? =)

Datum: 2009-02-17 Tid: 21:00:59
URL: http://elincplace.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: