Im such a nerd

Hi babies. Har nyss käkat engelsk frukost, haha im so fat :) Rasmus sitter & spelar tvspel med lillebror, dom två har verkligen ett litet band emellan sig. Idag blev det klart, älsklingen får följa med till italien i sommar !  seriöst, sjuukt nice, då får jag, rasmus, syrran och hennes kille ett eget hus att bo i också ! Då snackar vi underbar semester, det kommer ju finnas folk där jag känner, det underbara medelvhavet, en jävla massa underbara kvällar, ett eget hus, och dessutom världens underbaraste människa med. Life is sweet ! Han måste bara kolla att han kan också, men jag hoppas verkligen det. Hahaha seriöst, jag måste bara säga att spelet 'Raving Rabbits' är det jävla sjukaste jag spelat. Anyway, ska försöka ta mig til duschen och sen ska jag plugga franska med mamma. Peace and love, alice.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: