I want

 
Okej, det här är definitivt något jag vill ha. Who the fuck can resist it ?!
21 megapixlar, bra märke och en jävligt snygg färg. Suck..
Hahaha bort från dom rosa drömmarna nu. Vaknade nyss, låg och sov ett tag. Fan, kände att jag behövde det ! Sitter och äter lite nudlar och försöker vakna till. Lillasyster är skit söt, matar mig med glass haha :) En fråga som jag gärna vill ha svar på, hur gammal är du som läser min blogg? Har ca 200-300 läsare om dagen så jag undrar lite. Lägg en kommentar om det så blir jag glad ! Min pojkvän tror att jag är ett pyskfall också. Sa att jag va en kyckling med ett öga till honom. Hahah känner mig helt lost. Anyway, syster vill ha datorn.. Hon och hennes jäävla stallet.se ! Love / alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: