I SUCK, HÄR KOMMER SÖNDAG/MÅNDAG/TISDAG

Im sory im sorry im sorry.. men har knappt vart hemma dom här två dagarna ! Festen hos kasper på söndagen  kan sammanfattas med ett ord; KATASTROF. Först va det jag, jeanette, melina, en tjej som hetta trixie, kasper, krippa, jerry, kim och momme, daniel, jamil och två andra av deras kompisar, twilight & tove. Sen skulle jag & kim dra till gullmars och möta gard och köpa en platt öl. Sen när vi kommer tillbaka är lägenheten full av folk jag inte känner, jerry är så full att han spytt ner hela trappen och grejer blir snodda.. Hittade ändå massa folk jag kände, dom flesta schyssta men vi hade våra misstankar. Sen när alla är utskickade med massa jävla bråk och skrik så ser vi från fönstret att hela jävla snut instats styrkan är där. SHIT ! Va ordet kasper skrek. Vi va 3 personer i lägenheten, öl och sprit grejer överallt, spya.. Inte bra. Men Kasper har en vägg lucka som sitter nära taket, åtta personer lyckades lättra in dit på mindre än 30 sekunder. Imponerade va ? Kasper, Kim, Jennifer, Twilight & Ida fick snacka med snuten. Det va bäst, två av dom va 18 och rästen 17 eller 16 så det såg bättre ut. Dom hittade iaf inte oss. Senare hade vi skitkul, haha hhar aldrig träffat en sån skön människa. Alla förutom Jennifer och Ida skulle sova där, så runt sex tiden skulle vi sova hade vi tänkt. Men alla var alldeles för taggade, så vi gick upp runt 8 måndag morgon efter att vi hade snackat i två timmar. Hahah Momme & Twilight började ha snöbolls krig i lägenheten och jag brottades med Momme om en rostmacka. 'DU HAR ALDRIG SETT EN NEGER VARA HUNGRIG, DEN ÄR MIN!' Hahaha momme är för rolig.. Men jag vann. Bråka aldrig med en hungrig britt. Senare gick jag på min avvnäjning del 2, det gick bra.. Fick ett pepp talk, så på söndag ska jag sluta röka.. På måndags kvällen firade vi Tomas för han fyllde 44, fast det va bara han jag clara & daniel. Första drog vi på en drink innan vi skulle ut, ni vet att det finns sjukt höga byggnader i stan ? Vi åkte upp 26 våningar och hamnade i en bar med glas väggar, fan vilken usikt vi hade över hela stockholm. Så vi tog en hallondrink, sen drog vi vidare till Texas Longhorn. Dom har seriöst sjuukt god mat ! Sen drog vi hem, det va en tidig kväll.. Gick dock ut lite på natten, men sov ändå i min säng runt 1. I morse, tisdag, så vaknade jag av att kasper & jerry ringde på dörren. Dom gjorde pannkakor till mig, haha I love kasper&jerry ! Vääldigt gulligt.. Sen duschade jag och hängde med kasper, nån hade krossat en ruta på hans morsas bil så vi fick hämta radion. Sen drog vi förbi jerry, vi skulle dragit till Kärrtorp men kände att jag inte pallade.. Sen kom mamma hem med en ny teelfon till mig ! Äntligen en som funkar.. Jeanette va här för ett tag sen, hon skulle hämta en lur jag hade lånat av henne. Vi ska träffas i morrn tror jag. Just nu ser jag lite champions league, och det ska jag göra hela kvällen. Ska sova ut, så jag är fit to fight i morrn. Ramus kommer antagligen hit också. Det va nog allt, jag lovat & svär att jag skriver ikväll. Pussar, och förlåt för dålig uppdatering. / alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: