I love nailpolish, and my header is fugly.

Okej, det va inte så vackert. Men skitsamma, va bara tvungen att slippa min förra fula header..Eller blev det bra så ? Svara !  Nån som kan fixa en snygg mot betalning eller ngt ? Angela, jag vet att du kan ! Hahaha, okej, nån bara.. Satt och tänkte på skolan så det blev Angela.. Vet att det finns maaassa sötisar som kan ordna det där åt mig. Aja, den får väl se ut sådär så länge.. Just nu äter jag nudlar och tråkar.. Vill bli frisk ! Ska passa på att måla naglarna eller något nu när jag ändå har all tid i världen. Ska sno mammas nya färg, tycker den är skit snygg, typ vinrödish. aja, ska gå och försöka roa mig med något. Sitter och lyssnar på love ocked down remixen som finns i 'musik orgasm' inlägget. Hahaha pussar / alice

Postat av: emma

vad menas med den där bilden "halt denna bild skyddas av devote.se"

jag har sätt grymt många som har den bilden, men fattar inte varför? alla dom jag sätt har den har ju bloggat på blogg.se och inte devote.se ..... snälla förklara ?

Datum: 2009-02-21 Tid: 11:27:00
Postat av: Angela

HAHA neee d kan jag inte :O ... (a)

Datum: 2009-03-10 Tid: 17:22:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: