I have my valentine

Hellu hunney's. Förlåt för att jag pratat med er dåligt, men har inte haft tid.
FREDAG
Gick på min avvänjing, det gick ganska bra. Har ett flummigt litet schema att följa, fick sluta typ halv 1 också så jag var glad kände jag. Sen drog jag, ellen & melina och bowlade med rasmus, philip & basse. Jag sög som vanligt haha Im useless at bowling :) Aja, who gives a fuck. Sen skulle dom dra så vi brudar käkade på donken i fridhemsplan. Såg Kiessies där, usch.. Hahah vi drev lite med henne. Runt sju tog vi bussen hem och jag & ellen mötte upp Kasper. Han följde med mig hem haha Bea trodde jag och Rasmus hade gjort slut eller något, jag garavde lite åt det.. Varför skulle jag lämna min älskling? Finns ingen logik i det.. Aja, sen dorg Kasper så jag & ellen drog hem till astrid där melina va barnvakt åt Niklas. Vi såg en film, fyfan va sjuuk.. Stördaste jag sett fan. Sen kom pojkvän, så vi drog hem runt 11 tiden. Tidig kväll.. Min pojkvän gjorde mig väldigt lycklig igår kväll, men vet inte riktigt om jag ska ta det här. Aja, ni som står närmast lär iaf få veta..
LÖRDAG
Jag vakna tidigt haha men fyfan vad jag fick kämpa för att få upp rasmus.. Sen drog familjen till tekinska museet, what is up with my family and museeum ? Mamma körde iaf hem oss tidigt, för jag, ellen, melina, rasmus & philip skulle på bio. Måste bara säga att jag är en väldigt bra matchmaker. Vi såg 'I taket lyser stjärnorna', den va inte alls så bra som man trodde. Tvärtom. Men haha jag har inte haft så kul i bio salongen som på länge. Folk kollade väääldigt konstigt på oss.. Runt halv 8 hämtade mamma ellen, hon hittar ju inte i stockholm. Vi övriga drog till Philips farfars hus i Nacka ett tag. Jag som aldrig skulle spela kortspel där igen.. Hahaha lyckat ! Runt 10 drog vi till donken i slussen, och Melina fick skjuts hem av Gard. Så jag, rasmus & philip satt kvar och filiofiserade ett tag. Nu är jag hemma hos älsklingen, vi såg Blood Diamond men han sover ju så sött haha :) Godnatt eller något, hörs i morgon. Love you all.
Sitter och lyssnar på den här låten, den är så jävla fin.
Flyleaf - Supernatural, akustisk.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: