Goodnight hunney's !

Shue babes ! Känner mig lite nere, är inte frisk nånstans men måste till skolan i morrn.. Eller iaf försöka vafan. Träffade Melina idag, kände att jag behövde det, det var länge sen vi umgicks jag behövde faktiskt det.. Vi gjorde inget speciellt, men kändes skönt att träffa henne. Ska ha mer tid för dig nu gumman, förlåt för att jag har varit helt off senaste tiden. I love you baby ! Bråkar lite med älsklingen också, hatar verkligen att göra det, speciellt när han inte har gjort något.. Låter tyvärr mitt humör styra lite för mycket ibland.. Men ska faktiskt ringa honom snart och reda ut det. Jag säger väl godnatt med det här om jag inte lider av sömn svårigheter senare. Nighty nighty,




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: