goodbye homeworks, hello friday !

Hamnade i soffan med mamma framför svergies värsta bilförare och jag har fan inte garvat så mycket på hur länge som helst! Hahah definitivt något jag ska se om. Annars då? Njaa, har pluggat klart nu iaf, får se hur bra det går bara.. Ville hellre träffa Melina men nej jag är fast med plugg, skit kul... -.- Får se hur bra det går i morrn.. Skitsamma egentligen, kommer ha en as bra fredag ! Har ju i och för sig möte med skolan halv tre, men fuck that. Sen ska jag möta Jeanette och hämta mina kläder, sen ska jag och älskling dra och handla & äta någonstans. Sen ska vi se 'Valkyria' på bio & sen är det hem till mig och bara chilla hela kvällen. Resten av helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, family things on saturday, plugg på söndag & vill träffa Melina också.. Får helt enkelt se vad som händer. Men guess what babies? Im fucking tired, så jag ska sova snart :O  Inga fler natt inlägg från alice inte ! Behöver min energi i morgon.
Sov så söt, och använd komdom. Peace /alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: