Godmorgon, it's friday !

Godmorgon älsklingar. Ellen ligger fortfarande och sover haha så söt :) Är ganska trött, va vaken en hel del igår. Men jag ska bara gå 3 lektioner, hahahah ! Ska ju på min avvnänjing vid 1.. Sen ska jag träffa Melina lite snabbt och sen får jag se vad jag & Ellen hittar på. Får se hur jag klarar skolan med den där äckliga tjejen i min klass, aja whatever,
nu kommer receptet på sen smoothie jag brukar göra, som lovat !

Förberedelsetid: 5 min

Färdigt på: 5 min

Ingredienser

1 1 dl frysta och lättsockrade hallon
1 1 dl vaniljyoghurt
1 1 dl mjölk

Gör så här

1. Lägg frysta hallon, yoghurt och mjölk i en mixer eller i en vid skål med pip om du använder stavmixer.

2. Mixa tills allt är blandat.

3. Häll upp direkt i ett glas
Klart ! Aja, ska gå hemifrån om 15 min så ska sätta på mig kläder nu. Enjoy life / alice





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: