Besök från göteborg, och snuten är rasister.

Fick ett samtal nyss;
Jag: 'Hallå?'
Ellen: 'Hej, det är Ellen. Du, jag har sportlov så jag kommer till Stockholm i morrn!'
Faan, vart helt chockad. Hon bor ju I göteborg, men aja fuck it kommer bli as kul. Så min mammas tvilling Barbro och hennes barn (kusiner in daa house haha) Ellen, Anna & Maria kommer hit med tåget i morrn ! Så det blir lite girls night på fredag kan man säga. Eller ngt i den stilen iaf, ska eventuellt på party party med Melina men då får Ellen förfan följa med. I need a crazy vietnam girl along ! Hahaha, what a life. Tomas kom in i mitt rum och sa 'DET SER JU FÖRFAN UT SOM ATT DU SKA HA LOPPMARKNAD HÄR INNE, STÄÄÄÄDA!' Sen lipade han och gick ut. Han uttrycker sig lite roligt ibland. Mamma kom hem från Bryssel också, saknade henne !
Okej, nu måste jag tracka ner på Stockholms polisen; Nyheten i aktuellt? Stockholms polisen visar sig vara vääldigt rasistiska. Vadå nyhet? Säger inte att alla snutar är rasist svin, tvärtom jag har träffat en hel del schyssta snutar som hjälpt ett par kompisar (och mig) med utländkst utseende. Men det finns så måånga rasister bland polisen. Fråga vem som helst med utländkst utseende, snuten håller koll på dom. Stoppar helt i onödan, stämplar blattarna som kriminella, slår alltid lite hårdare i bråk och säger rasistiska saker. Jag har sett det på nära håll. En kompis till mig blev misshandlad av snuten för att han stod i utkanten av ett bråk. Han bröt flera ben. Om han polisanmälde? Ja, men förundersökningen las ner. Så blir det alltid, snuten håller varandra om ryggen. Adam Tensta blev stoppad i ett område där det bor mycket vita människor, och dom började fråga ut honom och knark och inbrott eftersom det hade varit mycket sånt senatse tiden. Hahah om dom visste vem dom snackade med... Men bara för att man är svart, är man värsting då eller? Nej, seriöst det finns ingenting värre än rasistiska snutar. Jag skiter i om man är svart, arab, turk, svensk eller kines. Jag har lika respekt för alla människor, alla är födda lika. Och svennarna ställer till det minst lika mycket som blattarna, synd bara att snuten inte fattar det.. Men alla är inte så. Pussar /alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: