Dagen före fredag som vi kallar torsdag

Hej bloggen ! Vaknade runt elva, haha shame on me.. Låg och snackade med älskling tills tre på morgonen, vi redde ut lite saker mellan oss. Jag har fortfarande jättedåligt samvete, jag kan vara så stört jävla elak.. Jag älskar dig, Im really fucking sorry ! Ska kanske ut till fridhemsplan och hälsa på honom if im up for it, saknar seriöst honom.. Okej, vi sågs i söndags. Men jag är ju van att vakna upp med honom, så vafan.. Annars är det en ganska bra dag, mår faktiskt stört bra ! Är riktigt pigg och känner mig bara... frisk. Ska snart hoppa in i duschen, mamma ska hämta mig här vid ett. Ska till sjukgymnasten idag.. Första gången ! Anledningen är att jag alltid är spänd i axlar och rygg, har massa muskelknutar.. Massage och sånt hjälper liksom aldrig riktigt.. Så min läkare sa att sjukgymnastik skulle vara bra, så det ska vi testa. Annars ska jag inte göra så mycket idag. Men ska ta itu med att städa rummet, fixa ordning bland mina kläder, handla hudrengöring och möjligen ett par jeans om mamma är på bra humör.. Har spanat på dom här ett tag, visserligen lite för kallt för det nu kanske, men senare.. I loove ! Men ska duscha nu älsklingar, I'll talk to you later.

Postat av: EMELIE

tack ska du ha :) nej men va sött, din var fin med..

Datum: 2009-02-19 Tid: 12:30:25
URL: http://mlipersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: