Chris brown gripen för misshandel

Läste att Chris Brown hade lämnat in sig själv till polisen. Anledning? Han hade gett sig på flickvännen Rihanna på väg till någon fest. Så alla ni tjejer som drömmer om honom, glöm det ! Han är tydligen inte så 'gullig' som han verkar. Rihanna hade tydliga skador, och hon sa att Chris hade slagit henne. Han kan få upp till nio års fängelse. Men som alla vet, när det handlar om kändisar kommer dom lindirgt undan. Det finns ingen ursäkt för kvinno misshandel. Män som misshandlar kvinnor slutar aldrig. Dom bönar och ber om ursäkt och säger att det aldrig ska hända igen, för att senare göra samma sak igen. Det vet jag av erfarenhet, jag har sett min pappa misshandla min mamma som liten. Hon förlät honom varje gång, och gick alltid tillbaka till honom. Jag har själv haft en pojkvän som misshandlat mig, och jag vill aldrig hamna i den situationen igen. Om min pojkvän skulle så mycket som peta på mig på det sättet är det över, direkt. För det börjar alltid så. Inte för att rasmus skulle göra så, det vet jag. Men efter att jag & min mamma bilvit utsatta för våld, och många jag känner, bla vänner till familjen, så finns det inget som gör mig så jävla arg som när jag läser sådant. Vad fan är det som ger någon rätten till att misshandla en kvinna eller ung tjej? Ingenting, hur illa man än bråkar. Jag har hört den här ofta, 'Det var mitt fel, och han menade det inte, han grät och sa förlåt. Om jag inte hade sagt så hade det aldrig hänt.' En vecka senare händer det igen. Efter att ha sett så många blivit utsatta för sådant har jag ingen respekt alls för män som behandlar sina flickvänner eller fruar så.
 Ni tjejer som läser min blogg, låt aldrig en man så mycket som knuffa på dig på det sättet, för ni är så mycket bättre än det. Ni ska inte behöva vara i en relation när ni lever i skräck för att få en smäll på käften om ni säger eller gör något 'fel'. Stå på er, ingen ska kunna behandla er illa för ni är så mycket mer värda än ni anar. Det finns någon där ute som faktiskt är bra för dig, som är snäll och som kommer skydda dig från allt ont i världen, jag lovar. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna lita på någon i en relation igen, and look now. Jag hittade min prins, men jag fick kyssa en hel del fula grodor innan dess. Ni kommer också att hitta eran, även om det dröjer. Jag lovar er det. Till alla tjejer & killar därute / alice

Postat av: Maaalin

Oi, i must say. Your blog is very pretty. nodnodnodnod och du ANAR INTE hur mycket jag satt o FLABBAAAAAAA ÅT BARBIE GIRL AHAHHAHAHAHAHAH omg.

Datum: 2009-02-09 Tid: 22:29:33
URL: http://mallimagical.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: