But I can't help that feeling I could blow through the ceiling

Jag är arg. Argare än Naomi Campbell kan vara. Gud, den bruden kan verkligen flippa ur.. Misshandlar assistenter som inte hittar hennes favorit jeans... Så långt skulle jag nog däremot inte gå, men det kan ju disskuteras. Beror på om jag har PMS, hur dagen har varit, om jag vaknade på fel sida, inte fått mina pengar, fått fingrarna krossade i dörren, mobilen snodd.. Njaae, tror ändå inte att jag skulle gå så långt. Anyway, back to the point. Är VÄLDIGT jättejävlafuckingkorv förbannad på min pojkvän. Tänker inte skriva varför. Oh yeah, you know why you fucking bastrad ! Sorry, sorry.. Tänkte bara dra med den meningen ifall saken skulle läsa. Okej.. Ska andas lite. Im cool. Ice cool. Annars gör jag inte så mycket, ser någon film på 6an. Dom brukar mest ha riktiga B-filmer, men den här är bra. Typ passenger 57 eller vafan den heter. Mår mycket bättre, mycket mycket bättre ! Mamma vill ha mig hemma en dag till, bara för att vara säker på att bli frisk, men fuck it I'll be fine for friday ! Snackade lite med Jeanette, det är hon, jag, cleisi, mariam, nån felicia, nån erika, sofie & emely som ska ut. Girl's night as said ! Ska träffa Melina på dagen också, ska sola lite då.. Vi ska sola två gånger i veckan i två veckor, mest för att jag vill kunna sluta behöva använda smink på huden. Okej, det tar typ 30 sekunder att fixa men vore så skönt att slippa det. Krångligt att ta bort och skit.. Men ändå, you get my point. På lördag är jag ensam hemma, så det blir väl något at my place. Inget party party, men något. Taco kväll med tvspel och lite andra.. roligheter kanske. Aja, HELG ! LOOOOOOOV ! Ska till plugget på fredag.. Fyra lektioner och en kvarsittning, det kan jag definitivt leva med. Men nu är det slut på mitt tjat. Nighty nighty / alice

Postat av: joyce

Ny tävling hos mig om du har storlek 27/32 så var med å tävla nu ---> http://kemmielynleysen.blogg.se/2009/february/the-last-tavling-this-month.html#comment



puss åkram

Datum: 2009-02-18 Tid: 22:46:17
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

Datum: 2009-02-19 Tid: 02:07:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: