BACK FROM SCHOOL

Nu har designen kommit också, tycker den blev ganska bra.. Ska bara byta ut lite bilder senare så är det klart :) nu vill jag ha nån kommentar, blev den fin? Skolan va ändå okej idag, haha brandlarmet körde igång mitt under musiken. Så vi fuck springa ut i tunna kläder när det snöade som fan haha jag hade varmast kläder så Tahsin & Mahalet stod och kramade mig 'ALICE KOM TILLBAKA JAG FRYSER!' lät det som jag gick iväg lite.. Fick tag på en geografi bok också, så jag ska väl plugga nu.. Har prov i morrn och har mycket att läsa igen. Men det borde inte vara något problem, det brukar i alla fall inte vara det.. Ska kanske på bio senare med älskling, beror lite på.. Vi hörs senare, peace and love.

Postat av: taahsin

yeesssiiiir alliice den blev skiit fin :D,

loveu <3

Datum: 2009-02-05 Tid: 16:53:16
Postat av: mayään

den blev skit gulliig :D haha <3

Datum: 2009-02-08 Tid: 11:12:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: