Back from school, Monday

Hellu cutiepies. Tog nyss en låååång skön dusch, precis vad jag behövde ! Skolan va okej idag, hände inte så mycket.. Börjar ääntligen komma igång med mitt slöjd projekt, kommer fan bli bra det där. På vår första lektion sa Angela att min blogg va kul att läsa eller något i den stilen. Thansk hunney, we love you long time. Nu ska jag sätta mig ner och plugga matte med syrran, som har varit hemma idag. Hahaha hon hade bakat värsta goda kakan, nu ska jag äta mig tjock !
Svar på en fråga;
Anonym  (HEMLIS) om Love, sex and sunshine:
Vem e Bea? Och Clara? Daniel?

Okej, min familj är lite komplicerad.
Bea är min biologiska syster, vi har samma mamma & pappa.
Mamma har gift om sig med en ny man som heter Tomas, han funkar som min pappa eftersom jag inte träffar min biologiska pappa längre. Han hade Clara & Daniel sedan tidigare så dom är mina plast syskon.
Pappa har gift om sig också, hans fru heter Julia.  dom har två barn tillsammans som heter Alessandro & Arianne, så det är mina halv syskon. Har totalt fem syskon allt som allt. Ställ gärna frågor om ni vill, kommer svara duktigt. Nu ska jag plugga matte.. Ska bara vara hemma idag, tror det är bäst så. Kärlek /alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: