ÄLSKA SIN KROPP

Förlåt, måste bara säga att jag har stora problem med Kisses. Hon ka verkar skit trevlig i sin blogg och så vidare, men vad är hon för människa egentligen ? Hon ar trakasserat många jag känner över pea, säger att dom ska få och grejer i den stilen. Sen tycker jag att det är lite tragiskt att vara 18 och ha sådana stora problem med sitt utseende. Hon tar bort delar av sina lår på bilder, det synd vääldigt tydligt. Taskigt program hon använder. Sen tror jag att hon opererade första gången när hon var 15 eller något i den stilen? Seriöst tjejer, lär er älska er kropp. Det finns en del saker som säkert skulle vara fina på mig om det va lite smalare osv, men jag har lärt mig att älska min kropp. Visst finns det dagar när man kollar i spegeln och tänker 'fyfan vad ful jag är' men ofta så bryr jag mig inte. Min pojkvän tycker jag är världens vackraste, och det räcker för mig. Alla ser olika ut, och är det snyggt att vara sådär riktigt smal? Om man är det naturligt, fine. Men det är inget att sträva efter. En kurvig kropp är en hälsosamm kropp. Tjocka lår, stor rumpa, liten rumpa,små börst, för stora bröst är det man hör mest. Men seriöst, ni är alla unika. Det är så jävla mycket snyggare att acceptera sig själv, för det syns om man är bekväm med sin kropp, det syns om man ar självförtroende. Säger inte att jag är världens vackratse men jag accepterar in kropp, och tycker ändå att jag ser ganska bra ut. Du är vacker, och tala om för världen att du är trygg med dig själv, att du inte beöver se ut som en sticka.

Inte snyggt.. eller ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: