Fuck me, my life rocks.

Hi babies, once again. Sitter i min nya sexiga, randiga oversize tröja och bara mår bra. Är så jävla trött bara. Sitter och diggar Taio Cruz - So cold. Such a great fuckking song. Rawr, skulle inte banga på den sexiga pojken..Nästa Chrus Brown ffs. Är mycket gladare idag än vad jag var idag, har massa att se framemot den här veckan.

I morgon ska jag pierca mig. Har snackat om det ett tag, men i morgon klockan fyra efter plugget blir det av. Gaah, vem kommer vara sexigast på Italiens strand? That's right, it's me bitches. Sen ska jag på Speedway på torsdag, det är för jävla kul ! Då är det valborg också, så jag, rebecca, astrid, marlene, momme & hans grabbar m.m hitta på något. Har saknat mitt gamla 'party gäng', har försummat dom lite sen jag skaffade pojkvän. Men det blir väl så.

Sen hoppas jag fortfarande på att få fira min lillebrors födelsedag på lördag. Har inte fått något svar.. fuck me Im nervous.
 
Erkänn att vi är lite lika?
Saknar dig över allt annat lillebror.. Du bärjar växa upp nu..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: