Jag är helt slut

Hej bloggen, äntligen hemma.. Vi jobbade som dårar med båten idag, fast vi måste ändå åka ut på söndag och fixa vidare. Men det känns ändå kul faktiskt, kommer va så jävla nice ! Ikväll ska jag bara vila, orkar inget annat. Jerry erbjöd sig att hämta mig med hans lilla eu moppe och köra ut mig till kärrtorp så jag kunde umgås med han och folket fär, men ingen lust alls faktiskt.. Ikävll lockar TVn mera. Men hörrni, vi hörs i morgon. House kallar..

Postat av: Sanna

Hej Alice.



Plaggen finns kvar men med lagda bud, om jag kan få din mail så jag kan kontakta dig så fort som möjligt hinner du nog vinna dem!



Med vänlig hälsning

Sanna @ snakeshout.blogg.se/sale

Datum: 2009-04-07 Tid: 22:26:29
URL: http://snakeshout.blogg.se/sale



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: