It's a tuesday !

Hej bloggen ! Hade en sån jäävla bra dag igår så att det är helt sjukt. Träffade min lärare, hon verkade skit gullig. Efter det satt jag och mamma och käkade Ben&Jerry's i solen haha det va sjukt nice ute. Sen drog jga iväg och träffade astrid, marlene, evuh & vira. Vi satt och fikade och hade det skit mysigt gillar verkligen dom tjejerna.

Runt halv sex tiden drog jag hem till min pojkvän. Hans familj ocvh philip och basse var här på födelsedags middag. Sen fick min pojkvän sin present, fyfan va lycklig han var. Sen hade vi fuzz boll turnering haha kom faktiskt 2a. Philip va skitsur för att han förlorade mot en tjej :)

Sen runt halv nio tiden drog vi ivög och mötte lukas, fedde, astrid, marlene, evuh, vira & marina. Så alla vi åkte till medis och käkade lite, sen drog vi till en Isak, men a vi stannade inte så länge för det va lite små tjafs.. Så nu sitter jag här hemma hos världens finaste människa och äter mat. Ska snart få skjuts hem, ska antaligen ut och fixa med båten lite.. Men vi hörs senare babies. Peace and love.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: