Im up !

Hej igen alla sweeties. Igår tog ag det bara lugnt med marlene & evuh, men eftersom alla vi vart trötta så drog vi hem runt elva tiden. Skulle genetligen mött min pojkvän, men han va full & ville festa så jag drig hem till mig i stället. När jag nästan va hemma går det förbi lite folk så frågar en av killarna ifall jag hette alice. Jag va lite förvirrade men sa ja, hur visste du det ? Det visade sig att han hade varit hemma hos min granne filippa (som är min äldre systers bästevän) och käkat middag på deras terass. Problemet är bara att man har direkt insikt i mitt rum. Så han såg mig stå och byta om. Väldigt jobbigt ögonblick. Lite smått pinsamt också.

Just nu sitter jag och äter en cupcake som clara har gjort. Hon är stööört bra på det ! Har nyligen solat lite i denna underbara sol så lite färg ska man väl få.. Har packat mina väskor, och nu jävlar ska det seglas. Får se hur mycket jag kan blogga, men jag kommer i alla fall hem i morgon. Sex and sunshine people / alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: