Illamående och sömnbrist.

Hi. Mår illa som en jävla gris, fyfan.. Måste käkat en riktigt dålig kebab till middag. Sitter och lyssnar på Taio Cruz, han är så fucking skön. Jag vet att jag bitchar om honom, but dude, he deserves the attention !


Annars då ? Sitter och planerar min vecka. Får se om det blir plugget i morgon, så som jag mår nu.. Annars har jag faktiskt massor att göra;
1. Städa mitt rum så mamma slutar tjata..
2. Gå ut med underbara Rebecca,
senaste gången vi skulle ut fyllde momme år och den kvällen sög..
Happy b'day once again Momme !

3. Träffa Meriam & fisksätra tjejerna.
4. Försöka få träffa lillebror
5. Träffa Michael
6. Plugga till NO / MATTE proven..
7. Jobba.

Sen får man se vad som kommer emellan.. Just dt, ska umgås med min pojkvän. Ska försöka få lite grepp om vardagen också, men va fan man är ju bara människa.. Godnatt gott folk, keep fighting all the haters.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: