Friday Friday Friday, I fucking love Friday !

Oj.. Länge sen jag skrev något. Min onsdag var i alla fall också skitbra. Kortfattat om den; Vi var hemma hos Evuh (hon heter egentligen Eva) hela kvällen, umgicks med folk och sen drog jag & astrid hem till min pojkvän för att sova dära-


Igår drog jag ju hem och målade ägg.. Tänk er 20 frömlingar hos er som dricker champagne, äter ankelver & målar ägg och snackar om en bad semester från -83. Tack gode gud för att Rasmus va där, behövde inte lyssna på så mycket skit då så vi gömde oss på mitt rum etter ett tag. När kvällen kom mötte jag upp Astrid och drog till Evuh (IGEN). Marlene, Lukas, Fedde & Robin va där också. Vi va inte där så länge, sen drrog vi hem till min pojkvän och spelade Tv spel och bords fotboll hela kvällen.

Nu sitter jag här, ensam.. Pojkvän vägrar gå upp. Planerna för idag är mycket simpla - jag ska vara branvakt åt lilla söta Tova. Den ungen är så sjuukt söt ! Ska bara vara hemma idag, vi åker iväg och seglar i morgon.. Men vi hörs när jag kommit hem. Puss !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: