Förlåt

Hej babe. Saknat mig? Seglingen va faktiskt super mysig, underbart väder och en rolig familj. Vad mer kan man begära? Saknade dock min pojkvän.. Iaf, kom hem igår kväll och då mötte jag melina. Vi drog till stan med älskling och käkade pizza. Philip kom förbi också, men han och melina drog tidigt.. Så jag & Rasmus såg en film innan vi somnade. Finns ingenting mysigare än att somna bredvid en människa som är så fin att man blir varm i hela kroppen.
 
Idag har haft min första privat franska lektion. Nadine (teacher) är stööört skön ! Vi satt ute i solen och bara snackade, fast på franska då.. Hon sa att jag va väldigt mogen, sen sällskapde vi på tuben hem. Hon är engelsk, kul att snacka mitt eget språk med någon igen. Ikväll ska släkten komma hit, lika bra det. Plugget drar igång i morgon.. Ångest..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: