Ännu en jävla måndag

Hej bloggen. Borde vara i skolan egentligen.. Men har inte kraft nog. Allt känns bara.. meningslöst just nu. Men jag tar mig upp från dom jobbiga känslorna om ett tag. Men har lite jobbiga grejer i mitt liv. Det mesta är privat, men en sak kan ni väl få veta som jag tycker är jobbigt just nu.

Som dom flesta vet av mina läsare bor inte jag hos min pappa, där har jag två av mina syskon som jag inte får träffa. Min lillebror Alessandro fyller sju på söndag. Det är helt sjukt, minns när han var helt nyfödd. Jag grät faktiskt, jag älskade min lillebror så sjukt mycket från början så att det är läskigt. Min lillebror har alltid varit min 'favorit' om man får säga så. Men nu träffas vi knappt. Jag kände knappt igen min lillebror senast jag träffade honom. Nu börjar han växa upp, och jag finns inte där för honom som jag önskar att jag kunde. Jag har bett min mamma fråga pappa om jag får gå med honom på gröna lund eller något. Bara en dag med honom som en födelsedags present.

Jag vet att pappa antagligen kommer säga nej, men jag hoppas på det bästa. Jag saknar verkligen min lillebror...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: