A little update

Hej bloggen ! Hade så JÄVLA kul igår ! Jag och Astrid stod och fixade oss i 100 år, sen drog vi iväg och mötte Kasper runt nio tiden. Tack vare honom kom vi före i kön hiihi (a) Iaf, vi kom in efter ett tag och det va faktiskt skit kul.

Träffade massa folk vi kände, bland annat ett par killar från min skola som var fulla som stryk. Dom går i min paralell klass, typ dom mer 'snobbiga' killarna i vår årskurs. Dom vinglade runt och skrek 'STUREPLAAN !' och 'VI SCCCHTEKER'.. Kändes lite tragiskt. Dom blev utslängda av vakterna haha fyfan vad jag skrattade då. Hade inte snackat med två av dom någonsin så ja, det blir kul att se sen i skolan.. Sen runt 12 eller 1 typ så tröttnade jag och astrid så bi bad mamma hämta oss och vi plockade upp min pojkvän på vägen också. Vi hade lite problem och så, men vi löste det. Hatar att bråka med honom.

Idag har jag faktiskt jobbat. Ska antagligen gör a det i morrn också, cashen kommer lalala.. Mamma ska iväg och 'frua' alltså vara politker fru och gå på middag, så jag och lillasyster har hyrt madagscar 2, köpt glass, lagat mat och ska bara ta det lugnt hela kvällen. Är alldels för trött för att göra någonting. Orkar inte ens ladda upp bilderna.. Älsklingen kommer hit sen, hans kompis fyller 18 så dom ska fira det men sen kommer han hit. Det var allt från mig, love to all the cuties out there.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: